Etsimme 1 – 3 Ecowinwin pilottipaikkaa

Ecowinwin-kampanja on helpoin tapa tutustua Ecowinwin-markkinointiin.

Voit valita joko koko paketin tai vain sopivan osan siitä.
Koko paketti:
Muovipakkausten palautuspiste, joka muodostuu infonäytöstä ja arvontalaitteesta. Infonäytöllä esitetään yrityksen mainoksia ja kestävän elämäntavan vinkkejä. Asiakkaat näkevät mainokset, vaikka eivät osallistu arvontaan.

Arvontaan voi osallistua palauttamalla muovipakkauksen ja samalla näyttämällä sen EAN-viivakoodin arvontalaitteelle. Palautettavien pakkausten tyyppi, voidaan ennalta rajata esimerkiksi muovipulloihin tai yrityksen omiin tuotteisiin. Voitosta ilmoitetaan heti.

Arvonnalla houkutellaan vastuullisesti ajattelevia asikkaita käymään liikkeessä.

Arvontaa jatketaan verkkoarvontana. Se kestää sovitun ajan, esimerkiksi viikon. Asiakas voi joka päivä yrittää parantaa arvontatulostaan, jolla hän tavoittelee pääpalkintoa. Yritys voi näyttää joka arvontakerralla uuden mainoksen ja ohjata asiakkaita ostamaan tuotteita verkkokaupasta.

Palkinnot ovat osa markkinointia.

Ecowinwin on joustava

Ecowinwin soveltuu pienistä yrityksistä suuriin. Vaikkapa parturi-kampaamoista kansainväliseen suuryritykseen.

Kampanjat sopivat mm. myymälään, kauppakeskukseen, promootioihin ja tuote-esittelyyn sekä kohdennettuun markkinointiin.

Promootiossa ja tuote-esittelyssä kerrotaan tuotteen tai palvelun vihreästä lisäarvosta.

Kohdennettu markkinointi tehdään tietylle segmentille, esimerkiksi yrityksen tai yritysten henkilökunnalle. Tällöin mainonta ja palkinnot valitaan segmenttiin sopivaksi.

Ecowinwin sopii myös kanta-asiakkuuksiin.

Kysy lisää arvonnasta tai pilotoinnista:

Seppo Weckman
050 5549 149
seppo.weckman@formlek.fi

Ecowinwin - tulevaisuus voittaa aina